Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

söndag 3 mars 2013

Välkommen Wilton!

Hej!

Inatt har jag blivit mormor igen!!! Klocka 03 kom Anabelle till mig och fortsatt sova i min säng när Sanna och hennes man, Anton åkte till sjukhuset.
Ett par timmar senare fick jag glädjande nyhet!

Kl 04.24 kom en liten pojke till världen!

Wilton Rodrigo 2890 g och 47 cm

Mormors andra älskling:)

Hoppas alla har det bra!


Kramizar Sirpa

25 kommentarer:

  1. Onnea hurjasti mummille, koko perheelle ja monen monta suojelusenkeliä pikku prinssin matkalle♥
    Pieni suuri ihme!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh!!
    Stort grattis till er alla.
    Livets gåva=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Grattis till lilla knytet <3 sicken sötnos :=) kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Men du...Underbart stort **Grattis** Mormor & så söt han är & vilklet vackert namn/Kram till Er alla!

    SvaraRadera
  5. Åh så söt han e! Grattis till dig för att ha blivit mormor en andra gång. Härliga små barn!
    Kram jennie

    SvaraRadera
  6. Välkommen till världen lilla Wilton!
    GRATTIS!! ♥
    Roligt att du blivit mormor igen.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Åh!! Grattis till ditt lilla barnbarn och så vackert namn. Kramar Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis Sirpa till barnbarnet, så
    fint namn han fått. Vilken lycka
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Grattis mormor till ditt barnbarn,Himla fint namn.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till en underbar dotterson.
    Ett vackert namn de gett honom.
    Ha nu en fortsatt skön dag med Annabelle.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. Jättestort grattis !!! Gu´ vad underbart med dessa små barnbarnsknyten !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Grattis till en underbar dotterson!!!
    Vad otroligt fint ditt "nya" kök blev. Ser verkligen större ut. Tänk vad lite vit färg kan göra mycket :)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  13. Men gosh så söt!!!!!! och stort grattis till mormor! Vilken fröjd och glädje! Detta är livet!!

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  14. Stort grattis till dig och de dina!
    Snacka om "livets efterrätt"!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  15. Många GRATTIS kramar till er från mig, Susanne

    SvaraRadera
  16. Många, många grattis till "livets efterrätt"!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  17. Massor med grattis till dej och familen!! :D Vad kul! Och vilket sött litet knytte! <3

    SvaraRadera
  18. Åhh ett stort grattis till familjen och till mormor förstås!! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  19. Grattis till barnbarnet♥
    Förstår att lyckan är stor♥♥
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  20. Grattis Mormor!

    kram Inger

    SvaraRadera
  21. Gratulerer så mye med enda en skatt!
    Ønsker deg ei fin uke.

    Klem.

    SvaraRadera
  22. Stort grattis till barnbarnet!!!

    Hoppas du har en fin dag

    Kram Therese

    SvaraRadera
  23. Skoj! Grattis! Samma dag som min pappa, 3/3 (och för ditt barnbarn 2013). Triss i treor kan väl bara ge tur!
    KRAM

    SvaraRadera
  24. Stort GRATTIS till barnbarnet! :)
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  25. Så skjønn!! Gratulerer så masse med barnebarnet ♥

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera