Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

torsdag 20 juni 2013

GLAD MIDSOMMAR

Hej på er alla fina där ute!
TACK så himla mycket för alla snälla kommentarer som ni har lämnat!
Jag vet att jag har inte tittat in till er på länge men jag är knapp hemma nu för tiden:) Nu tänkta jag att jag ska skriva ett snabb inlägg innan jag försvinner ut igen!


12 Juni var vi, jag, Leyla och praktikanten Enis, i Stockholm att fira min kusin, Ilona, som tog studenten! GRATIS ILONA!

Annars som sagt är jag mycket ute...


...här lite bilder från fina staden Örebro!




Här om dan gick jag runt med en vän på stan och kollade alla fina konstverk som vi har här o där på stan nu! Jag kan varmt rekommendera att gå och titta på alla de sakerna om du är i Örebro!

Jag kan säga att jag verkligen njuter och är faktiskt jätte glad och lycklig just nu!!! Det har hänt nått roligt men jag tänker inte säga än vad det är för nått:):):)


Igår var jag med Wilton hela dagen när resten av familjen  var i Skara Sommarland. Jag tycker det var så roligt att Anabelle fick ha mamma och pappa helt för sig själv!

Leyla sommarjobbar på en dagis, praktikanten har åkt på en resa med sin familj, Sannas familj har sommarlov och de njuter av sommaren!

Jag vill önska alla en riktigt skön midsommar!!!


Kramizar Sirpa

39 kommentarer:

  1. Härligt Sirpa !! Lev livet :) Och nu är det en så underbar tid. Psss...jag tror du gått och blivit kär ;))) Ha en trevlig midsommar. Kramkram Anna

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en härlig midsommarhelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Önskar dej också en riktigt glad midsommar! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Kul med Open art!
    Önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott till studenten. Fin bild. Jag har bott i Hällefors och det var inte långt från Örebro så jag känner igen det mesta. Så söt baby.

    Ha en njutbar Midsommar själv med din familj

    stor kram

    SvaraRadera
  6. Livet leker! :) Härligt!
    Ha du med en riktigt härlig midsommar!
    kram Maja

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att du är glad och lycklig! Det märks i hela inlägget på något sätt.
    Ha en riktigt Glad Midsommar!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag önskar dig en jätte skön midsommarhelg.
    Njut av det goda!
    Soliga kramar Gerda

    SvaraRadera
  9. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Önskar dej en underbar Midsommar.
    Kramar Maggan

    SvaraRadera
  10. hyvää juhannuksen jatkoa!
    Halit :) Maija

    SvaraRadera
  11. Hej! åh vad du låter glad :) så roligt..kanske jag anar!! men det får du tala om sedan (om du vill )lycka till o ha en fin sommar kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Låter kul med lite hemlis :)
    Hoppas att ni hade en bra Midsommar.
    Jag ska ta mig runt på Open Art har jag tänkt.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  13. Häärligt...
    Hoppas Midsommar vart bra/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  14. så fina bilder från Örebro.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Nä du man ska nog passa på att vara ute i det fina vädret nu när det äntligen är sommar, istället för att sitta framför datorn, det hinner vi i höst och vinter:)
    Blev ju nyfiken nu på det du inte berättade för oss! hoppas snart få veta iallafall hihi.
    Ha det så gott.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  16. Men passa på och njut nu när ni har sommar. Som så ofta vet man ju aldrig hur länge den stannar. Det kommer regniga dagar då du kan hålla till inne och blogga.
    Njut sommaren för mig också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Passa på att njut av den härliga sommaren, datorn kan man sitta vid när det är sämre väder.
    Fin bild från slottet i Örebro. Har bott tidigare i Örebro och tycker om den staden.
    Ha en härlig sommar
    Kram Britt

    SvaraRadera
  18. Låter som ett härligt sommarrus du befinner dig i:-)
    Kan det tom vara så att det är lite kärlek i luften??;-)
    kram Maria

    SvaraRadera
  19. Tänk , jag tror också att du gått och blivit kär. Då har man ju inte tid för bloggen inte :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  20. Hoppas allt är bra med dig!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  21. hoppas du mår bra!! Ha en skön fortsättning på sommaren.
    ~M~

    SvaraRadera
  22. Hejsan vännen!
    Åh vilket härligt glädjefullt inlägg som jag missat...ganska länge ;). Tyder väl på att inte jag heller sitter vid datorn så mycket längre utan njuter av sommaren och livet.
    Undrar just om du inte gått och blivit förälskad...luktar kärlek <3<3 :).
    Ha nu en fortsatt fin sommar, kramar i massor, Ing-Britt

    SvaraRadera
  23. Vil bare ønske deg en god sommer!

    Klem.

    SvaraRadera
  24. Hei - toivottavasti kaikki on siellä hyvin ja saat vain nauttia kesästä ja auringosta. Ja kaikista rakkaistasi.
    Haleja, monen monta♥

    SvaraRadera
  25. Ojsan, du har haft mycket kul på agendan ser jag! Vad härligt! Själv sitter jag här och njuter vid havet på sommarstugan. Konstigt att sitta framför laptopen ute i naturen. Nog är tekniken allt konstig som fungerar här ute vid vågorna. :) Önskar dej en skön fortsättning på sommaren, det finns mycket sommar kvar att njuta av! KRAM!

    SvaraRadera
  26. Kikade in för att önska dig en fortsatt trevlig sommar och är det kärlek i luften!!!
    Kram att.

    SvaraRadera
  27. Tassar in och ser hur du har det♥
    Men vi kanske hörs snart igen :)
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  28. Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  29. Hej!

    Tittar bara in och lämnar en liten hälsning till dej. Hoppas allt är bara fint där med dej o de dina!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  30. Så tyst det är från din blogg Sirpa, hoppas att du mår bra och inget allvarligt har hänt. Jag börjar bli orolig.
    Höst kram/ Eva

    SvaraRadera
  31. En liten kvällshälsning till dig. Hoppas allt är bra.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  32. Tittar in för att önska dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  33. Saknar dig,, du har inte ångrat dig.. ?? ;-)

    Sköt om dig.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Kikar in för en liten "trevlig helg hälsning' saknar dina inlägg.
    Hoppas allt är bra med dig vännen.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  35. Trevlig 1:a adventskram från mig till dig <3

    //aka

    SvaraRadera
  36. Tittar in för att önskar dig en fin start på det nya året!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  37. Hoppas allt är bra med dig!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  38. Hej! Såg att du följde min blogg. Jag har flyttat den nu om du vill fortsätta följa den. http://josefineskapar.blogspot.se
    just nu har jag en blogcandy om du vill vara med i den.

    SvaraRadera