Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Hej alla söta!
Igår hade jag tvätt igen som kändes lite jobbigt men så fort jag kom hem glömde jag bort det. Sanna och Anabelle var hos oss och Sanna lagade jätte go potatis, purjolök och bacon-soppa och till efterrätt stekte hon pannkakor som vi åt med vispgrädde och sylt! Det kändes som lyx för mig att bli serverat så:)

Idag är det Alla hjärtans dag! Jag fick igår en idé från Eva att kolla lite runt hemma och ser hur många hjärtan man kunde hitta och fota de:) Tryck på hennes namn och titta hur hennes fina hjärtan ser ut!


De här hjärtan hittade jag hemma hos mig och fixade liten 
Alla hjärtans dag - hälsning för er!

Har alla en skön dag! Tar hand om varandra!


Kramizar Sirpa

23 kommentarer:

  1. Hihi Härligt...
    Ha en underbar alla ♥-ans Dag/Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina hjärtan!
    Ha en fin alla ♥-ans dag
    Kramen♥♥

    SvaraRadera
  3. Tack fina Sirpa och detsamma till dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Finfina hjärtan!! Ha en hjärtlig kväll. Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har haft en fin dag ♥
    Många fina hjärtan du har . Om jag skulle fota alla mina skulle det bli såååååå många . Jag fastnar alltid för ♥-saker .Favoriter !
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Härligt med alla hjärtan
    och vilken lyx att bli serverad god mat
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  7. Tack för Alla hjärtans dags hälsningen! Det var många fina hjärtan som finns hos dig.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. De´samma till Dig, fastän denna dag börjar lida mot sitt slut!
    Men vi tar en ny dag i morgon ... alla dagar gör vi till en ♥-dag!
    SÅ många hjärtan du har !!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. En stor kram till dig idag och alla andra dagar.

    Susanne

    SvaraRadera
  10. Blev jätte fint med alla hjärtan.
    Hoppas du haft en fin alla hjärtans dag.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en fortsatt mysig ♥ dag kram Beijan

    SvaraRadera
  12. Ja det är verkligen en lyx att bli bjuden på mat som någon annan lagat, smakar alltid så himla gott:))) Fint collage av hjärtan du bjuder på också!!

    Sänder massor med alla hjärtans dag-kramizar från mig:)

    kram aka

    SvaraRadera
  13. Tack för alla goa kommentarer när du tassar in! Så många fina hjärtan du har! Hoppas att du har haft en fin alla hjärtans dag!

    Hjärtekram
    Elisabet

    SvaraRadera
  14. Hoppas att du hade en riktigt fin Alla Hjärtans dag igår,,, jag måste också kika över någon dag vad många hjärtan det finns i vårt hem... finns nog fler än vad jag tror.. :-D

    Kramar om.. // Annelie

    SvaraRadera
  15. Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag/Theres

    SvaraRadera
  16. Kikar in och önskar dig en riktigt skön helg..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  17. kikar in och hälsar en hjärtlig hälsning inför helgen...kramis semlan

    SvaraRadera
  18. Tassar in och önskar dig en fin fredag♥
    Kramen rara du♥

    SvaraRadera
  19. Vad gott ni åt. Så många fina hjärtan på samma bild.

    Ha en skön fredag
    kram

    SvaraRadera
  20. Ja mamma vi hade en mysig alla hjärtans dag va!? :) Puss <3

    SvaraRadera
  21. Håper du hadde en fin dag.

    Ønsker deg ei koselig helg.
    Klem Frida

    SvaraRadera
  22. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vad fint Sirpa, och kul idé, måste testa hur många jag får ihop.

    Kramar till dej
    /Maggan

    SvaraRadera