Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

torsdag 22 juli 2010

Borta bra men hemma bäst!

Hej alla rara! Nu är jag hemma igen men har verkligen inte "landat" än! Det är en konstig kännsla, inte alls obehaglig kännsla men är på nåt sätt på "resande fot" fortfarande:)
Vi kom hem i tisdags, det känndes att Leyla var fullt med energi och tömde sina resväsker direkt. Jag vet inte ens vad jag gjorde, jag slocknade på soffan!
Igår var det hemmafix och tvätt. Jätte skön dag med sol och senare blev det jordgubbar och grädde, nam!
Idag måste vi till stan. Vädret är inte så bra som jag hade hoppats, varmt men gråmolnit, hoppas vi får ser sol senare! Jag måste gå till nån blomsteraffär och börja planera blommor till min mormors begravning. Det känns lite så där men måste göras. Sen ska vi till Sanna, hon är i Öland, och vattna hennes blommor.
Vi får ser hur många dagar det tar att man kommer in till vanlig vardag igen, inte att jag har nån bråttom direkt men men...;)
Nähä, nu är det dags att ta sig upp och börja göra nåt att man kommer iväg idag.
Har det så bra alla!
Kramizar Sirpa

1 kommentar: