Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

söndag 8 augusti 2010

Livet fortsätter trots...

Hej igen alla och tack för eran jätte gulliga kommentarer!

Vi är kvar i Stockholm och jag tror att vi åker hem i morgon.

I fredags hade vi min mormors begravning, en jätte fin ceremoni med de närmaste. Gravsättningen är om ett par veckor.
Jag unnar henne den här sista vilan!

Livet går vidare!
Igår åkte vi, hela gänget, jag, Leyla och min mosters familj till Heron City. Det var roligt för där har jag aldrig varit tidigare. Men vilket väder vi hade! Det ösregnade så att vi fick "simma" från parkeringen in, eller kanske inte direkt men ni fattar väl:) Tänkte bara berätta att min moster, Päivi, är lika gammal som jag...okey, ett år äldre, hon har två barn som är mina kusiner (tydligen), Ilona 16 år och Elias 13 år och en jätte snäll man Thomas.

Vi åt jätte god middag på restaurang Amazon, en djungel:)

Senare gick vi på bio o tittade på "Knight and Day". En lättsam film och ganska så rolig!

Söndag, ännu en molnig dag, hoppas vi klarar oss utan regn idag! Vi får se vad vi hitta på. Min moster är rastlös och vill göra nått!

Önskar alla en skön söndag!

Kramizar Sirpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar