Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

lördag 20 april 2013

Gott o blandat

Hej på er från soliga Örebro!
Det var så skönt att vakna och se blå himmel och sol!

Men vad hände igår...
...ju, på eftermiddag träffade jag Leyla och Enis på stan. Vi tog hand om lite ärenden och sen åkte ungdomarna hem och jag stannade på stan. Jag tittade lite runt här o där och stöttade på Annika i en affär och vi hade en liten trevlig pratstund.
Och sen fick jag för mig att göra nått som jag skulle ha behövt göra för lääänge sen!
Jag gick till min frisör och klippte mig!!!

 

Ny frissa och ny tröja som jag köpte igår från gina tricot. (Jag står i Leylas rum).
Jag kom hem, åt liten bit mat, duschade och gjorde mig i ordning för kvällen.
Jag var ute och vinkade lite rumpa med en go vän H.



Visst är det tjejer så härligt att dansa med en man som kan verkligen föra?



Bilder från nattliga Örebro.
Vi hade så roligt, dansade till små timmarna och skrattade mycket!

Idag då...vanliga hemmasysslor och storhandlat på Willys och ÖoB. Leyla ska till en födelsedagsfest ikväll och Sannas familj kommer hit lite senare och vi ska fixa tillsammans Tacos till kvällen.
Jag har inte ens hunnit titta på gårdagens Let´s Dance än:/


Med Wiltons härliga leende önskar jag alla en skön lördag kväll!


Kramizar Sirpa

28 kommentarer:

  1. Vad trevligt att få stila om sig och lite nytt i garderoben vill vi ha,det är ju vår!
    Oj så kul att få gå ut och dansa o flamsa, sådant behöver vi då och då.
    Att sedan få gosa med lille Wilton är det bästa man kan tänka sig, han är ett charmtroll
    ser jag.
    Här har vi toppen vårväder och jag jobbar,
    men är glad att alla andra lediga får njuta av
    solen.
    Må så gott/ Eva

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar början på helgen!
    Skönt med en klippning och alltid lika roligt med lite nytt! Snyggt!!!
    Vilken charmör han är Wilton!
    Ha nu en riktigt trevlig kväll!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Fin du blev i ditt nya! Härligt att få vara med sina käraste! Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Vad fin du blev i frissa och kläder!! Snygg tröja!! Och kul med en kväll ute :)))

    Önskar dig en fin fortsättning på helgen!


    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för kommentaren! Vi tyckte själva att vi var ganska fina :)

    Det blev ju kanonfint med klippning och tröja!

    Ha en fortsatt fin helg och tack för att du var med och tälvade! Hoppas jag har någon mer tävling framöver som kan falla i smaken :)

    Kram!
    SjungandeMamman

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder, vilken söt liten Wiltson.
    Hoppas du får en fortsatt trevlig helg:)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  7. Så skönt att det äntligen blir vår och sommar!

    SvaraRadera
  8. Härligt Sirpa att skaka lite rumpa ibland :) Snygg i håret blev du oxå. Vilken liten going lille Wilton. Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Så söt Wilton är då.
    Jasså du var ute och skakade rumpa, vad kul! Det var läääääääänge sen jag gjorde det, haha
    Vad fin du blev i håret och tröjan var ju himla fin.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  10. Härligt och trevligt tycks du haft det...underbart!!
    Det var det goaste lilla charmtroll jag sett...mmm såå fin!!

    Trevligt med ny frisyr...jättesnyggt!!
    Ha det fortsatt gott i våren vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  11. Snygg frisyr bruden:) snyggt. Tröjan gillade jag oxå. Så du hade oxå tjejkväll. Det är härligt med dom goda vännerna. Låter som ni hade en helkväll m skratt. Det förlänger livet:) jag har både stått på scen o " vokalissat ", och varit mycket på dans, o dansat. Det är samt att det är härligt att dansa med en man som KAN föra:) ha det gott kära du. Kramen

    SvaraRadera
  12. Kul med såna kvällar! Det ger energi=))
    Snygg frisyr också!

    Hoppas att du har en mysig dag framför dig idag/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  13. Vad fin du blev i håret vännen :)
    Alltid härligt att få fixa till sig, nu när våren är på gång.
    Vilken härlig bild på söta Wilton!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  14. Så gullig han är Wilton. Och så
    vårfin du blev, jättesnygg i
    håret. Låter som en härlig danskväll.
    Må gott och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Oj så mycket du hann med i fredags. Effektiv :)
    Fin du blev i håret!
    Kram och skön söndag önskar jag dig!

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig dag, kväll och natt du haft. Jag är värdelös på att dansa men med en man som kan föra klarar tom jag av det ;).
    Snygg du blev i nya frillan och en så härlig vårfärg på tröjan.
    Ha nu en bra söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  17. Vi åkte ofta till Örebro när vi bodde i Hällefors. Du blev jättesnygg i håret och du har sån snygg tröja. Ja du det är underbart när man dansar med nån som verkligen kan föra. Jag har själv dansat mig igenom livet men det var länge sen nu.

    Härliga nattliga bilder från Örebro och så kul att allt var lyckat. Härlig bild på söta babyn

    Ha en skön söndag
    kramar


    SvaraRadera
  18. Prova nu att gå in. Kollade och då hade inlägget lagt sig som ett utkast i stället.
    Så snygg du blev i håret och tröjan är jättefin.
    Jag gillar färgerna i ditt fina sovrum.
    Må så gott och kram till dig!

    SvaraRadera
  19. så fin i nya hårklippet och blusen.
    tyvärr kan jag inte dansa på riktigt..bara lite rumpvickning är det jag kan.
    du ska ha en fin söndag!
    ~M~

    SvaraRadera
  20. Visst är det roligt att dansa.....meeen för mig var det ett tag sedan, och snygg blev Du i Din frisyr.Önskar Dig en härlig vecka.
    Kram Atti.
    Ps och den lille är ju bara så söööööööt.

    SvaraRadera
  21. Selvsagt er det moro å kose seg litt iblant..ha det gøy sammen med venner. Hørtes ut som det var en koselig dag.
    Ha det godt.
    Klem.

    SvaraRadera
  22. Snygg ny frisyr, det skulle jag också behöva. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  23. Så fin du blev. Kul med lite förnyelse. Du får ha en fin kväll.

    Kramen

    SvaraRadera
  24. hei, minulla on myöskin suunnilleen noin pitkät hiukset, kiva
    oikein nätti pusero
    minä en enää ole tanssissa, minun kipeat hartiat ei pidä sellaisesta harjoituksista
    mukavaa sunnuntai-iltaa
    haliterkuin ansepanse <3

    SvaraRadera
  25. Hej snygging !! Gu´vad roligt att gå ut och dansa. Det var ett tag sen jag/vi gjorde det. Synd att det blir så sällan.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  26. Härligt med ny frisyr! och härligt med sol och värme, även här ...

    kram Inger

    SvaraRadera
  27. Men vad kul att få se en bild på dig!!! Både nyklippt och fin!!! :)

    Hoppas att du har en skön söndagkväll och att du får en fin start på morgondagen!
    Kram♥

    SvaraRadera