Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

tisdag 2 april 2013

Ingen vanlig dag...

...för det är bloggerskans födelsedag!

Hej Alla!

Ja, idag fyller jag år! Jag brukar inte skrika ut det men nu gör jag det för jag mår så bra!


Den 2 April (ett antal år sen, "25";) kl 00.05 föddes den här lilla tjejen!


Idag, eftermiddag, kommer lite gäster och det ska bjudas tårta fika!


 Påsken är över och vanlig vardag börjar igen. Hoppas det blir varmare! Med den här härliga leenden vill jag önska alla en fin vecka!


Kramizar Sirpa

34 kommentarer:

  1. så fina bilder på dig.
    du ska ha en bra dag!!
    GRATTIS!!!
    ~M~

    SvaraRadera
  2. Vilken söt bloggerska som fyller år idag:) Då vill jag skicka en massa hurrarop till dej på din stora dag:-)) Hoppas du får en fin fin dag.:) Sv: nog har det kommit mycket med tårar för mej också...när båda mina söner flyttade hemifrån. Äldsta bor 22 mil fr oss, men yngsta bor nu 4 km fr oss. Ha en kanofin dag kära vän. Kram

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så mye med dagen din!
    Håper den blir kjempefin.

    Klem,

    SvaraRadera
  4. Grattis vännen!
    Jättesöta bilder på dig :)
    Önskar dig en toppendag

    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. STORT GRATTIS till dig på din dag!
    Vilka söta bilder=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Ett STOOOOORT GRATTIS på din dag. Önskar dig en fin födelsedag.
    Söta bilder på födelsedagsbarnet.

    Stor bamse kram
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Stort GRATTIS vännen på 25 års dagen ;).
    Hoppas du får en underbar födelsedag och att du blir riktigt bortskämd.
    Härliga bilder från din barndom.
    Grattiskramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att du får en fin dag! Solen skiner så det är i alla fall vackert väder på din dag. Härliga bilder ur fotoalbumet!

    Kram
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Jättestort GRATTIS på Din födelsedag!!!!!
    Solen skiner ju och jag hoppas du får en underbar dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Stort grattis på din dag vännen :)
    Hoppas du får en fin dag♥
    Kramen fina♥

    SvaraRadera
  11. Här får du många GRATTISKRAMAR från mig ♥♥
    Ha en fin födelsedag.
    Gulliga bilder på dig.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis på din dag!!
    Och vad härligt att du mår så bra:-)
    Hoppas att du får en fin dag med nära och kära, kram Maria

    SvaraRadera
  13. Grattis fina du <3 hoppas du får en mysig dag! och grattis även till 1 a vinsten hos Anna..kram Jessica

    SvaraRadera
  14. Stort Grattis till dig på födelsedagen. Vilka fina barnbilder du visar upp på dig själv. Ha en toppenfödelsedag
    Stor kram

    SvaraRadera
  15. Grattis! HURRA HURRA HURRA HURRA. Hoppas att du har haft en fin påsk vännen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Onneksi olkoon sinulle omana päivänä
    toivon sinulle aurinkoisen päivän ja että saat paljon lahjoja ja kukkia
    haliterkuin ansepanse <3

    SvaraRadera
  17. Grattis Sirpa, hoppas du får
    en toppendag.
    Jättemassa kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  18. Sv: vasta nyt minä näin että sinä kysyit elokuvasta, sen nimi on LUPAUS, tosi hyvä elokuva
    miten kivä saada vieraita Suomesta, olisi kivä olla sinun luona ja kuunnella teidän puhua suomea
    haliterkuin ansepanse <3

    SvaraRadera
  19. Grattis Sirpa!
    Ha nu en toppen dag och njut av uppmärksamheten:)
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  20. Grattis på födelsedagen Sirpa. Hoppas dagen varit en toppendag!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  21. Hurra hurra hurra hoppas du haft en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  22. Grattiskramar på din dag!

    kram Inger

    SvaraRadera
  23. Grattis på din födelsedag! Hoppas du haft en riktigt rolig dag! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  24. Ja må hon leva...ja må hon leva...GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  25. Jättestort grattis!!! Hoppas du får den största tårtbiten :))) Kramar Anna

    SvaraRadera
  26. Massor med födelsedagskramar till the birthday girl! <3 Hoppas att du har haft en fin födelsedag! Det är alltid kul att fylla år!
    Jättesöt liten spilivink har du ju varit, och är det ju förstås fortfarande ;)

    KRAAAAAM!

    SvaraRadera
  27. Ett stort försenat GRATTIS till Dig! Jag hoppas att Din dag blev fantastisk. Vilka fina bilder Du har när Du var liten, men jag tycker nog allt att Du ser lite busig ut. Tack för alla Dina söta kommentarer, nu önskar jag Dig en fortsatt trevlig vecka.
    Kram Atti.

    SvaraRadera
  28. En stor försenad Grattiskram till dig! Mysiga bilder på dig! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  29. Jättemycket grattis till dig !! Nu hann jag inte med på rätt dag. Hoppas du hade en toppen födelsedag !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Ett stort grattis till dig!!!
    Härligt med födelsedag och att få må toppen bra :)
    Nu ska jag kika vidare i din blogg...
    Sussi

    SvaraRadera
  31. Åh grattis till dig fina Sirpa. Hipp hipp hurra så här en dag i efterhand.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  32. Stort grattis till dig Sirpa! Jag hoppas du hade en fin födelsedag :)
    Kram på dig
    Marina

    SvaraRadera
  33. Ett stort grattis till dig!!!
    Tyvärr sent,men /Kraaaaaaaaaam Annmi

    SvaraRadera