Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

onsdag 10 april 2013

Tuesday diary och vinst från Anita!

Hej alla goa bloggisar! 
Mitt i veckan igen! Dagarna bara flyger i väg men desto snabbare kommer sommaren!

Igår undrade jag själv att hur dagen skulle ser ut...
...och så här gick min tisdag!

Med morgonkaffet tittade jag på senaste Let´s Dance avsnittet från tv-play. Har aldrig tid att titta på den på fredag kvällarna. Efter det diskade jag en ganska så stor diskhög:/ 
Fick en tanke att jag skulle åka upp till stan till tygaffär efter duschen men sen fick jag ett sms från Sanna att de kanske kommer hit. Så jag strök mina planer att åka till stan. Istället började jag fota lite i mitt sovrum, plocka lite här o där och planera vad skulle köpas och göras i mitt sovrum och lite i badrummet också som är mitt nästa projekt:)

Posten kom och jag fick min fina vinst från Anita med bloggen 
Daily life with Anita!


En vackert smycke set! Halsband och matchande armband med äkta lava stenar från
 Lilja Desing! Tack Anita! De är jätte fina! Så glad jag är!

Posten kom också med årets deklaration så det var dags att deklarera! Efter liten stund meddelade Sanna att de kommer inte idag. När jag väntade att Leyla skulle komma hem så gick jag till källaren att lämna lite saker och samtidigt tog jag upp påsen men sittdynorna till balkongen. När Leyla kom så bestämde vi att gå ut och äta!


Det blev en härlig eftermiddag! Vi åt gott och hade åter igen roligt tjejsnack:)

På kvällen åkte Leyla till Enis och jag tittade på Biggest loser - tro hopp och kärlek.

Idag, eftermiddag, är det dags för "gympapasset" igen!

Önskar alla en fin onsdag!


Kramizar Sirpa

19 kommentarer:

  1. Grattis till den fantastiskt fina vinsten. Vilken god sallad ni åt och ni har lika långt och snyggt hår båda två. Jättefin bild på er också. Alltid härligt med tjejsnack.

    Jag kollade också på Biggest Loser i går.

    Ha en jättefin onsdag och tack för dina fina kommentarer på min blogg. Du är sån fin person

    kramar

    SvaraRadera
  2. Full fart=))

    Vilken fin vinst!
    Stort grattis till den.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. En härlig dag...med vinstitdelning( vilken tur du har förresten :). Grattis till vinsten. Sen att få umgås med dottern. Härligt:) en lyckad dag helt enkelt. Ha en fin onsdag . Kram Deciree

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar dag, vinst och mys med döttrar.
    Grattis till vinsten.
    Ha de gott
    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Låter som en underbar dag med mys med dottern.

    Jättefin vinst du fick.

    Ha en fortsatt fin vecka.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Waooo...Vilklen fin vinst **Grattis** :)
    Härlig & mysig dag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  7. Jättefin vinst !! Grattis !
    Vad trevligt att gå ut och äta med dottern.
    Det ska man unna sig ibland.
    Ha en fin onsdag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten!!!:)
    Ha en skön dag.Kramiz..

    SvaraRadera
  9. Fin vinst!!! Grattis!!!
    Mysigt att gå ut o äta med dottern!!!
    Ha nu en fin dag idag också!
    Ska in till stan på en skatte- o deklarationsinfo nu.... och snöflingor singlar i luften...
    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Vilken fin vinst du vann! Grattis!
    Mysigt med mor och dotterdag♥
    Själv är jag strax på väg mot stora staden.

    Ha en fin dag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  11. Ser att du lagt dig som följare hos mig - välkommen! Nu har jag lagt mig som följare hos dig också.
    Må så gott och ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  12. Så fine smykker. Gratulerer som vinner.
    Klem.

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera
  14. Vilken fin vinst, ursnygga bijouterier!
    Du har så bedårande döttrar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  15. tack föt hälsning i bloggen.fick cortisonsptuta igår, men den verkar inte hjälpa.känns hopplöst just nu.
    vilken fin vinst du fått.
    höll på med smyken före armen blev dålig så hoppas fort kunna fortsätta med det igen.
    ~M~

    SvaraRadera
  16. HELLOOO =). Å vilken fin vinst, Grattis ♥ Å ni verkar mysa riktigt ordentligt, skönt. Det ska man göra ibland. Här är det fullt upp. GÅR lite för fort igen så man får varva ner. Hörs tjingeling

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinsten..vilken lycka!
    Ha nu en fin torsdag också!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  18. Vilken fin vinst, lyckost dig!
    Låter ju som en mysig dag med ett bra avslut. Tack för dina kommentarer hos mig.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  19. Hej Sirpa, där fick du till det med sovrummet! Fiiiiint blev det. Grattis till din vinst... Nej jag är inte avundsjuk :) Åhsåå här har det varit lite trögt med mor dotter utflykt, Det har varit mycket plugg och annat. Men nu blir det lättare när det blir VÅR. Ha en bra dag. Kram Anna

    SvaraRadera