Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

lördag 6 april 2013

Intensivt men roligt!

Hej!
Så var det helg igen! Vi har haft några intensiva dagar med lite allt möjligt och det har varit roligt, men nu har gästerna åkt!


 På sista kvällen var vi på O´Learys att äta och maten var jätte go! 

På nån morgonen hann jag "öppna" min lilla snickerbo här och det är total kaos i mitt rum igen. Jag fick ett bord från Sanna och jag ska bygga en låda under bordet.

Igår, efter att gästerna hade åkt, hämtade Leyla en ny säng till sig själv och vi åkte en snabbis till Ikea också. Annars låg vi bara, Leyla och jag, i hennes säng att prata och titta på tv. Jag var jätte trött och jag sov faktiskt ovanligt sent imorse!

Idag tänkte jag bygga klart lådan och får nån ordning i mitt rum. Som jag har skrivit tidigare så är mitt rum ett på gående projekt. Just nu har jag fått en idé att dela rummet i två olika delar. Ni får säkert veta vad jag sysslar med när jag har fått lite klarhet på det själv först:)


Mina fina barnbarn! Anabelle fick i torsdags en ansiktsmålning på Marieberg Galleriet och lilla Wilton växer fort, är redan 53 cm lång.

Önskar alla en skön lördag!


Kramizar Sirpa

18 kommentarer:

  1. Roligt med gäster, men som du skrev, det blir väldigt intensivt!!! Söta barnbarn du har!
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ha en skön lördag.:)
    Kramiz /Agge

    SvaraRadera
  3. Det är bra med intensiva dagar när dom fylls av roligheter och människor man tycker om=))

    Ska bli kul att se vad du gör i rummet!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar och att du är så snäll och omtänksam. Jag mår inte bra så jag bloggar inte nåt just nu. Jag var bara ute för att kolla mina mejl. Vad härligt ni haft det hos er. Du har även jättefina barnbarn.

    Ha en skön lördag

    kramar

    SvaraRadera
  5. Så fina barnbarn du har. Låter
    spännande med dina planer och dela
    rummet, ska bli roligt och se när du
    är klar.
    Ha en finfin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Det är roligt med mycket omkring sej, då går tiden fort! Ha en riktigt fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Söta barnbarn du har♥
    Livets efterrätt♥
    Kramen fina bloggvän♥♥

    SvaraRadera
  8. Hej Sirpa, du har en trevlig blogg,
    som jag nu blir följare till.
    Tack för att du tittar in hos mig.
    Du har vackra döttrar och goa barnbarn ser jag

    Jag känner igen mig precis när familjen dyker
    upp, det blir verkligen intensivt.
    Hat haft ett intensivt besök av dottern Maria
    och tre tonårs killar, dä-du hi hi, var livat!
    Men nu ska jag vila öronen, *fniss*
    Trevlig helg/ Eva

    SvaraRadera
  9. Ojoj så söta barnbarn. Det kan bli lite mycket med besök i flera dagar. Mycket men roligt. Hoppas du hittar på nåt bra o fiffigt med ditt rum projekt. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Sirpa! Undrar vad du har på gång nu då :)) Härligt med främmat och så söta barnbarn :)) Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Kikar in och önskar dig en trevlig och mysig söndag, vännen.

    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  12. Vilka sötnosar. Ha en fin söndag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. kyllä se on kivoja päiviä kun on paljon tekemistä mutta sitten tulee väsymys. Toivon että sinä saat huoneesi niin kuin haaveilet.
    Sv: kipuni ei ole sellaista että se mene pois, minulla on reumatismia ja fibromyalgi ja sokeritauti, tällä tavoin minulla on aina vähän särkyä, ja joskus paljon särkyä
    toivon sinulle mukavaa sunnuntaita
    haliterkuin ansepanse <3

    SvaraRadera
  14. Hej! hoppas din helg varit fin <3 söta små barnbarn..kul med ansiktsmålning! ha en fin em kväll< kram kram Jessica

    SvaraRadera
  15. Hej och hå vad du hunnit med !
    Dina barnbarn är ju underbart fina ♥
    Hoppas att det blir som du har tänkt med ditt projekt !- Att allt tar längre tid än man har trott och planerat är väldigt vanligt...Åtminstone här hos mej ;) !
    Ha det gott !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  16. Jag förstår att du är trött efter besöket. Men trevligt måste man ju få ha ibland, då gör det inget att man blir trött.
    Kul att ni var och åt på restaurang också.
    Fina dina barnbarn är och lille Wilton växer fort.
    Ha en fin söndag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  17. Vilka små godingar du har! finns inget bättre.eller hur! Önskar dig en ny finfin vecka..kram

    SvaraRadera
  18. Skönt att kunna vila lite efter ditt besök hihi, ni har ju haft fullt upp verkar det som :)
    Härliga små barn där, förstår att du är stolt mormor där!
    Ha en fin kväll.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera