Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

lördag 25 september 2010

AWARD x 2

Hej alla goa bloggisar!
Idag har jag tre saker att vara specielt glad över!
De två första är att jag har fått två likadana AWARDER! En från
Lillemor med bloggen I stan och på landet
och den andra från
Britt med bloggen Freshgarden.
Tack tjejer! Jag blev jätte glad!
Gå gärna in till tjejernas fina bloggar!
I Awarden ingick att man ska berätta tre saker som ligger nära hjärtat, visa en favoritbild och ge Awarden vidare till fem bloggar.

1) Så klart alla mina tre tjejer, min familj
2) Mina vänner och jag är mycket glad över de nya vännerna som jag har fått via bloggandet
3) Mitt pysslande, att kunna skapa saker

Bilden är från februari 2009. Där är vi alla fyra! Vi hade en myskväll! Det händer inte ofta att vi alla är på samma bild så den här bilden betyder mycket för mig!

Det är inte lätt att välja till vem man ska skicka vidare Awarden alla är ju så fina men den här gången blev det

Pia - Atelje Skogslyckan

Mio - Bare Mio

Annica - Home No.1

Anki - Landlige Hjem

Marika - Mitas Hantverksblogg Shappy Chic och Smycken

Den tredje saken, varför jag är så gjad, är att min besöksräknare klickade 1000 besökare igårkväll! Alltså jag startare min besöksräknare 2.9.2010 alltså 23 dagar sen och jag har nu över tusen besökare! I mina vildaste tankar hade jag aldrig kunnat tro att det blir så många! Så ett stort TACK för er alla som har besökt min blogg! Jag är SÅ glad!!!

Ska man fira? ;)

Har alla nu en riktigt skön lördag!

Kramizar Sirpa

17 kommentarer:

  1. Grattis goa Sirpa till alla dina besökare och till din award. Och tusen tack för att du tycker att jag är värd en. Nu fick jag samma award och hade ett inlägg igår om det. Hoppas du inte tycker jag är divig som inte gör ett inlägg igen. Men det är så himla svårt att hitta på nåt att skriva om sig själv varje gång. Tycker snart jag har vänt ut och in på mig själv...tänkte faktiskt skriva ett inlägg om det.. Bli inte ledsen på mig bara goa du.
    Är så lycklig att du tycker jag är värd den!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye med velfortjent Award og til alle dine besøkende.
    Tusen takk for at du vil gi den videre til meg, setter stor pris på det og på deg.
    Skal lage et innlegg senere, må bare tenke.
    Synes også det er vanskelig med en gang en skal skrive om seg selv.
    Nydelig bilde av dere 4.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till din award, den var du värd!
    Jo, gurkorna blir ju inte som saltgurkor, det blir dom inte, men dom är rätt starka i smaken, ibland häller jag på lite extra ättika och lite extra socker för att dom skall smaka mer! Det är den här tiden på året dom är så goda och så med leverpastej till, enda gången på året jag äter leverpastej....!!
    Vilken fin bild på er alla fyra, det är nästan svårt att lista ut vem som är vem.....ja, bebisen ser jag ju!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis..ja visst är det en speciell värld denna blogg värld..Lätt att fastna..Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till din award!
    Oj så romantiskt sovrum du har!
    Mukavaa viikonloppua sinulle!
    Halit!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina välförtjänta awards och till så många besökare....jättekul. Det är ju som vi pratade om att "vem är intresserad av det jag skriver"....kul med uppskattning.
    Jag åkte inte till M-berg...kom på att det är nog för mycket folk där nu i helgen.
    Fyra finfina flickor fotograferade!♥
    Trevlig lördag
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  7. Hej fina du!
    Klart som korvspad att du ska fira!! ;)
    Idag har vi varit o kollat på nya bio-filmen "Dumma mej", en tecknad 3-D film för hela familjen..riktigt rolig!!
    Ha koll hos mig, är en utlottning på G..
    Kram Till dig!
    Git

    Ps. säger kroppen sitt så sitt!

    SvaraRadera
  8. Hej igen! Grattis till dina fina Award X2. Det är alltid skoj att nån tänker på en.
    Vilken fin bild du visar idag. Det är en riktig skatt det där gänget. Här är det triss i grabbar, fniss.
    Headern är en bld från ett ställe som jag tycker väldigt mycket om. Det ligger högt på ett berg ute på en liten ö, fantastisk utsikt, eller hur?!
    Hoppas att du får en mysig lördagskväll. Kram till dig.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag var helt övertygad om att jag redan kommenterat hos dig o önskat dig välkommen till min utlottning.... men icke! Får göra det nu istället! Foligt att ha dig med!
    Jättemysig blogg du har o jag förstår att besöksräknaren tickar.... Grattis till awarden!
    Ha en riktigt fin lördag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Tack snälla Sirpa, vad glad jag blir :-))) men jag har bestämt att jag inte publicerar några awarder längre, men inte desto mindre glad är jag!!! Ha en toppenfin kväll, och vi kanske hörs på måndag, "de" finns i alla fall kvar än så länge.
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  11. Grattis till dina awarder, och till att du har haft så många besökare på din fina blogg! Kul!!!

    Ha det så gott!
    Kram, Outi

    SvaraRadera
  12. Grattis till dina awarder.Vad skoj!!!!Härligt attdu haft så många besökare.Men jag trivs att kika in till dej .Alltid lika trevligt.Härligt foto.Ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Hahah Duracelli kani mainos on tosi hyvä haha. Joskus tuntuu että sitä on just sitä. Du är alltid så rar i dina kommentarer vännen. Hittade du receptet?? Synd att du inte kunde komma idag. Vi hade inte tur med vädret men annars gick det jätte bra. allt är inte klart ännu. Vi kommer att ha öppet lite då och då och planerar ev en julmarknad senare. DÅ kanske du kan komma? Söta vän! kram

    SvaraRadera
  14. Vilket fint kort på dig och dina flickor.
    Jag är inte förvånad över att du har så många länsare din blogg är jättebra.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  15. http://www.inkywings.com/

    Här kan du hitta gammeldags stämplar !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  16. Grattis lilla vän för din flotta Award, och för ett härligt kort på er ,)
    Tack så jättemycket för att du tänkte på mig!!:)
    Jättegulligt av dig!! ;)
    Grattis till alla besök här hos dig, du har en fantastisk fin blogg min vän!!;)
    Sköt om dig och njuta av söndagen nu ;))
    Varma kramar Anki

    SvaraRadera