Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

torsdag 16 september 2010

GRATTIS!

Jaha, då har jag varit och fött barn i natt igen! Nää, men minnena har kommit fram hur det var 16.9.1989 kl 03.35 när en liten söt flicka kom till välrlden (3000g och 49cm)!

Ett sort GRATTIS till min älskade dotter SANNA som fyller 21år idag!

Du är inte bara en helt underbar dotter Sanna utan du är även en varmt älskande mamma till din lilla dotter Anabelle!

Önskar dig en rolig dag! Kram Mamma och Leyla

Det är höst i luften, molnigt och regnigt men vill ändå önska alla en trevlig torsdag!

Kramizar Sirpa

11 kommentarer:

  1. Grattis grattis från mig

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS till din dottern födelsedag. Vad fint inlägg du gjort.
    Ha en härlig dag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till dottern på hennes födelsedag.Vad fint inlägg du har gjort.Ha en skön dag rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till er båda!
    Tiden springer iväg och barnen blir stora alldeles för snabbt. Jag njuter av varje kväll som de små vill mysa, för jag vet att de snart inte vill det längre. Fast då kanske jag också hunnit bli farmor och kan mysa med barnbarnen istället! *ler*

    Ha en fin dag tillsammans!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Ja du man upphör aldrig att vara mamma. Mina egna barn är mellan 39 och 33 år (3st) och jag är med dem i vått och torrt. Hoppas ni får ett härligt kalas.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  6. Kiva kun olit vieraillut luonani kylässä. :=)
    Kyllähän sitä touhua riittää puutarhassa näin syksyisin, mutta onneksi siellä puuhastelen mielelläni.
    Onnittelut tyttärellesi, syksyn lapsi, niinkuin minäkin.
    Mukavaa viikon jatkoa sinulle.

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till din dotter!
    Hoppas hon får en fin födelsedag!!
    Ta hand om er!
    Kram
    Jenny
    P.S Ändrade lite på min blogg och passade då på att lägga till din blogg bland mina länkar. Hoppas det var ok!?

    SvaraRadera
  8. hej på dig, nu var det ett tag sen jag kikade in hos dig o bloggade överhuvudtaget. Har en dunderförkylning, så all energi går åt till at ta mig till jobbet o sen bara hem o vila. Usch för sånt... Vill bli frisk NU!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  9. Så mysigt Sirpa! :o)
    Önskar dig också en fin dag....solen kikar fram nu!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Tänk vad tiden går fort ... de växer dessutom desto fortare! *ler*

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig anledning att fira i dag då. Visst är det underbart att få ha sina barn och barnbarn i närheten och kunna vara med och stötta dem emellanåt. Hoppas att hon mår bra i dag.

    Ska på modevisning på Pagelle nu om en liten stund....alltid på väg känns det som.
    Ha en härlig födelsedagsfirarkväll
    Kram
    annika

    SvaraRadera