Om mig

Mitt foto
Örebro, Sweden
Hej! Vad roligt att du tittar in! Jag skriver här i min blogg om allt mellan himmel och jord, om min familj - har två underbara döttrar och två barnbarn, inredning, fixa och pyssla, film och musik, vanlig vardag!

tisdag 21 september 2010

Det romantiska armbandet

Hej på er alla rara!
Första gången jag sätter mig idag eller om man nu räknar inte med det vad jag har suttit vid symaskinen. Tack för alla snälla kommentarer igen! Ni är så gulliga!
Mitt i syendet ramlade post in från brevlådan, en enda kuvert kom. Men inte vilken kuvert som helst!

Det här kuvertet innehöll min VINST från Nostalgi och Romantik! Först kom fram ett litet paket inslaget i ett söt papper och ett kort med gammaldags bild på med en hälsning från Marie! TACK Marie och varma kramar till dig!



I pakettet låg mitt armband! Desing Atelje Blommelund. Det är mycket finare i verkligheten än i bilden måste jag säga!

Passar berfekt! Ni skulle se leendet på mina läppar :)

Det är verkligen fin! Måste vara det mest romantiska armbandet som jag har haft nånsin! Jag kommer trivas med armbandet!

Som sagt har jag sytt idag, gasat med symaskinen så det rök!
Leyla tittar på "Avatar" just nu, jag har sett den tidigare. Mycket bra film! Bra gjort och mycket fina färger!

Önskar alla en fortsatt fin tisdagkväll!

Kramizar Sirpa

22 kommentarer:

  1. Grattis till ditt fina armband har aldrig sätt något så romantiskt förut. Snyggt.
    Hoppas att dottern kryar på sig och att det går bra med ditt pyssel vid symaskinen.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  2. Romantiskt är verkligen det rätta ordet. Nästan superromantiskt!!! *ler*

    Nu påminde du mig om att jag måste upp på vinden och leta efter min symaskin. Jag har inte använt den på jättelänge och vet inte om den "lever" fortfarande.
    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Såååå fint!!!
    Kram
    Jenny - som är lite nyfiken på vad Sirpa syr för något ;)

    SvaraRadera
  4. Ihana rannekoru!
    Ompeletko yöpaituli,sellainen vanhanaikainen,ja siihen pitsihattu?!?
    Hyvää illanjatkoa sinulle!
    Halit

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Grattis till ännu en vinst..jag har inte vunnit på länge så hoppas snart det blir min tur också. Alltid kul när man får paket eller trevliga brev. Ska bli kul att se vad det blir för fint du lyckats skapa med symaskinen denna gång. :-)
    Önskar dig en fin kväll
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Vackert. Förstår att du blev glad!

    SvaraRadera
  7. WOW älskar det där armbandet!!! WOW jag är helt såld. Säljer hon såna? måste in och kika! Tack söta vän för ditt tålamod att kommentera trots att jag inte hinner svara så fort. JA REA är väl kul ihihi stora röda prislappar. Ha en bra kväll kram

    SvaraRadera
  8. Vilket fint armband Grattis. Det ser så romantiskt ut. Visst är det roligt att vinna så fina saker.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  9. Grattis till ditt underbara armband.Bara så himla snyggt.Nu börjar jag bli nyfiken på vad du syr?????Ha en skön kväll rara du kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  10. God Kväll!
    Ett stort Grattis till din fina vinst, vad roligt!

    Hoppas att du får en bra o trevlig onsdag!
    Kram T

    SvaraRadera
  11. Gratulerar till fina vinsten, urläckert!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Du är hemlighetsfull! Kul att du vinner så fina saker. Förstår att du känner dig fin med det armbandet.
    Blev en sväng till lilla barnbarnet i kväll. Hon är 5 månader i dag. På BVC fick hon två sprutor så hon var febrig och lite kinkig i kväll.
    Ha en bra onsdag
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  13. Hej på dig!
    Jag tycker att jag snurrar runt bland alla bloggar i tid och otid men alla andra är snabbare än mig. Gud vad mycket inlägg du hinner med.
    Grattis i alla fall till den ljuvliga vinsten och ha det underbart tills vi hörs igen.

    Kram maidi

    SvaraRadera
  14. hejsan mami!
    en mycket lyckad blogg du har där :)
    <3

    SvaraRadera
  15. Gratulerer så mye.
    For et vakkert armbånd, kjempeflott.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  16. Grattis till det fina armbandet. Har själv något liknande som jag köpte av Annorlunda Ting och det står flärdfull på. Man ser det på hö spalten. De är ju så romantiska. Hoppas hon kryar på sig snart.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  17. Hej!

    vilken fin blogg och jösses vilken massa bloggtävlingar du har lyckats snoka upp! Här ska jag gå in igen när jag får mer tid!

    Hejsvejs!

    SvaraRadera
  18. Wow det var jättefint! Grattis till vinsten. Här lysr solen, hoppas den lyser på dig med. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  19. Det var ett romantiskt och vackert smycke.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  20. Den var verkligen fin! Förstår din glädje!
    :)

    SvaraRadera
  21. Grattis! Det är inte varje dag man vinner en tävling.
    ha en underbar dag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera